Verzenden & Retourneren
Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code!
Voor Nederland hanteren wij €6,95 verzendkosten en voor België €7,95.
Levering
Als de bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten PostNL & Dpd post. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.
Retourneren
De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 7 werkdagen.
Van door ons eventueel terug te storten bedragen krijgt u via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op uw rekening.
Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag weer op uw creditcard staat.
Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.
Handelsnaam: Beddio / Ynot B.V.
Riga 6e, 2993 LW Barendrecht
Nederland
Mag het terug?
Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
- Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *
- Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Retourneren bij Beddio
Als je ervoor kiest om je bestelling te retourneren en het aankoopbedrag terug te krijgen, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.
We doen dit bewust: bij Beddio verstoppen we retourkosten niet in de productprijs. Zo betaal jij altijd de scherpste prijs, zonder onzichtbare opslag voor retouren van anderen.
Vraag niet beantwoord?
Mail ons naar klantenservice@beddio.nl